Prva utrka za svjetski kup kategorije juniora koja se nalazi u planu cestovne reprezentacije, a ujedno i prva etapna utrka,  je Trka Mira u Češkoj na kojoj je Hrvatska nastupila samo dvaput u povijesti. Osim prošle godine, to je bilo još 2007. kako piše u službenom biltenu. Utrku su u prošlosti pobjeđivali juniori koji su kasnije bili ponajbolji biciklisti svijeta kao npr. Olaf Ludwig, Ondrej Glajza, Jan Ulrich, Fabian Cancellara, Roman Kreuziger, Peter Velits, Michal Kwiatkowski, Peter Sagan te mnogi drugi.

            Reprezentacija Hrvatske je bila dosta oslabljena, a sačinjavali su ju samo četvorica vozača jer su neki bili spriječeni, što zbog školskih obaveze, što zbog drugih obaveza. U sastavu su bili Viktor Potočki, Kristijan Budimir, Ivan Grgić i Marin Jotanović , a vođa puta je bio Pavel Potočki.

 

 

SRIJEDA 03.05.2017.

 

            Dogovoreno mjesto sastanka za polaz bilo je u srijedu ujutro u 8 sati ispred hostela Arena u Zagrebu. Tamo sam pokupio Kristijana Budimira, Ivana Grgića i Marina Jotanovića. Ostatak ekipe, Nino Potočki koji je vozio Viktora Potočkog, krenuli su na put oko 3 sata popodne zbog toga jer je Viktor do tada još morao biti u školi. Nakon što smo utovarili bicikle i torbe u kombi još smo nakratko stali u Oroslavju gdje sam dan ranije naručio lunch pakete za put budući da je dolazak u Terezin bio planiran oko 6 sati popodne. Nakon još kojeg kraćeg stajanja zbog kupnje vinjeta i sličnih stvari nastavili smo vožnju kroz Sloveniju, Austriju i Češku. Oko 14:00 sati nakon što smo prošli Beč stali smo kako bismo ručali. Nastavili smo dalje vožnju, a u Terezin stigli koju minutu prije 18 sati, a kako je podjela brojeva i radio stanica bila baš do 18:00 sati požurio sam se to obaviti čim prije. Nakon toga smo večerali u školi u terezinu gdje se svaki dan doručkovalo, ručalo i večeralo. Smještaj nam je bio udaljen od škole cca 3 kilometra te smo jedina nacija bili smješteni u toj kući. Kako je vrijeme svaki dan bilo sumnjivo, uvijek smo na obrok u školu išli kombijem. Kad smo se smjestili, a ja istovario stvari iz kombija otišao sam u dućan po neke osnovne namirnice i stvari koje su nam bile potrebne, te smo pričekali ostatak ekipe koji je stigao malo prije ponoći.

 

 

 

ČETVRTAK 04.05.2017.

 

            Na dan prve etape probudili smo se u 6:30 kako bismo doručkovali u 7 sati u školi u Terezinu. Nakon doručka smo se vratili u kuću. Dečki su se spremili za lagani trening na kojeg su krenuli u 09:30, a ja sam se vratio u Terezin gdje je u 10 sati počeo sastanak za vođe ekipa. Nakon sastanka sam se vratio u Litomerice u isto vrijeme kad su i dečki završili trening. Nino Potočki im je očistio i sredio bicike, te stavio brojeve za popodnevnu etapu. Ja sam im rekao nekoliko riječi, ali nismo imali neku konkretnu taktiku, više on „drž, ne daj“. Start je bio u našem mjestu, kilometar i pol od naše kuće stoga su biciklisti na start išli biciklima. Ja sam ranije došao kombijem i osigurao im mjesto na glavnom gradskom trgu. Start 135 vozača u prvu etapu bio je u 14:40. Rekao sam im da se koncentriraju na to da završe prvu etapu, a da to baš neće biti tako lako. Gledali su me malo s čuđenjem jer su mislili da je nemoguće da dobiju preko 20 minuta zaostatka, odnosno da ih ulovi rampa. Ja sam znao da neće sva četvorica završiti etapu, čak sam mislio da će to biti samo Viktor. Već nakon 6 kilometara je pao Kristijan Budimir koji nije mogao nastaviti na svom biciklu nego je dobio rezervni koji mu je bio malo premalen te se je borio s njime do kraja etape. Ivan Grgić i Marin Jotanović otpali su od glavne grupe na prvom brdskom cilju, na 12. kilometru etape. Etapu dugu 102 kilometra pobijedio je Norvežanin Idar Andersen. Najbolji naš biciklist bio je Viktor Potočki koji je došao u glavnoj grupi kao 69 zaostavši za vodećim biciklistom 1 minutu i 38 sekundi. U tom sam trenutku mislio da ostali naši vozači neće startati drugi dan jer će ih uloviti rampa. Zadnji vozač koji je uspio završiti unutar rampe je Ivan Grgić koji je ciljem prošao kao 129. sa zaostatkom 30:29. Kristijan Budimir (zaostatak 34:59) i Marin Jotanović (35:24) nisu uspjeli završiti unutar vremenskog limita.

 

PETAK 05.05.2017.

 

U petak su se vozile dvije poluetape, ujutro kronometar u 9 sati, a popodne poluetapa u 16:00.

Na doručak smo išli u 7:30 budući da je naš prvi vozač Ivan Grgić startao tek u 10:24. Ja sam kombijem odmah otišao na start koji je bio udaljen 30-ak kilometara, a sa mnom su išli Kristijan i Marin. Nino je autom doveo Ivana i Viktora oko 9:30. Kronometar je bio dug 11 kilometara sa jednim težim brdom. Tu također naši nisu pokazali neki predobar rezultat. Viktor je završio kao 98 (+1:58), a Ivan 121. (+2:59).

            Popodnevna etapa je bila udaljena 30 kilometara od našeg mjesta te smo krenuli tamo u 14:30. Etapa je bila dugačka 62 kilometra sa usponom od 400 metara na cilju. Dogodio se pad na 2 kilometra do cilja te se grupa dosta raspala na završnom usponu, a svi su zbog toga dobili vrijeme pobjednika. Viktor je bio 61., a Ivan 101.

SUBOTA 06.05.2017.

 

U subotu je na rasporedu bila najteža etapa sa dva uspona od 7 kilometara, te ciljnim usponom u njemačkom Altenbergu. Već u prvom usponu na Altenberg grupa se dosta razrijedila te je na vrh prva došla grupa od 19 vozača, naših nije bilo sprijeda. Na cilju je najbrži bio češki reprezentativac Karel Vacek ispred Talijana Andree Bagiolija i Danca Madsena Hindsgaula. Viktor je dobro odvezao prvi dio etape budući da nije više imao šanse za dobar plasman te je tako bio 3. na prolaznom cilju u Rychlostniu, a na kraju je završio kao 103. za zaostatkom +20:31, a Ivan 106. (+21:49).

 

NEDJELJA 07.05.2017.

 

U nedjelju je start i cilj bio u Terezinu. Start je bio u 9:00 sati a trebala su se svaldati 3 brdska cilja. Kod naših se osjetio već zamjetni umor. Ciljem je prvi, u sprintu grupe, prošao Nijemac Niklas Markl. Viktor je bio 86., a Ivan 102.

            U generalnom poretku Viktor je završio kao 87. sa zaostakom +30:22, a Ivan kao 113. sa zaostakom 1:08:29.

            Nakon etape smo vratili brojeve i radio stanicu te ručali prije odlaska kući. Čekalo nas je 9 sati vožnje do Zagreb, a stigli smo oko 22 sata. Ispred King Crossa smo se našli sa Eduardom Kišerlovskim kako bi pokupio Marina Jotanovića, te Draganom Ilioskim kako bi koje je pokupio Kristijana i Ivana.

            Jedna od najjačih etapnih utrka za kategoriju juniora u svijetu pokazala je kakvu zapravo konkurenciju okupi. Nema Slabih vozača, a od 135 vozača koliko je startalo, završilo ih je 114. Mi smo imali dosta oslabljenu ekipu. Također Kristijanu Budimiru ovo je bila prva utrka na kojoj je mogao nastupiti u toj konkurenciji budući da je u biciklizmu tek godinu dana i nema puno utrka iza sebe. Isto tako Marin Jotanović za kojeg se osjeti da je godinu dana mlađi od ostale trojice reprezentativaca te je kod njega djelovala jedna doza nezrelosti i treme.

            Sljedeća etapna utrka za nacionali kup je Trofeo Karlsberg koja će se u Njemačkoj održati između 16. i 18. 06. 2017.